2011. április 30., szombat

Tormás rántott hús

Nem tudom, hogy más, hogy van vele, Én a tormát abszolút a húsvéthoz kötöm. Az, az igazság, hogy nem is igazán szoktam máskor fogyasztani, akkor viszont elmaradhatatlan az ecetes torma. Így, eddig minden évben csak egy üveggel szokott fogyni a tormából, és maradékot, hogy ne kelljen kidobni, rendszerint valamilyen hús pácolásához szoktam felhasználni. Néhány hete azonban húsvétra készülődve, eszembe villant, hogy bizony-bizony kéne többször is tormás ételeket fogyasztani. Az első étel, ami eszembe jutott, az a tormás rántott hús volt. Ma el is készítettem, egy kis salátával remek ebéd volt.




Hozzávalók:
sertéskaraj
liszt
tojás
zsemlemorzsa
szezámmag (elhagyható)
reszelt torma
olaj a sütéshez
ecetes reszelt torma

  1. A húst a szokásos módon klopfoljuk ki, majd sózzuk be.
  2. Az ecetes torma levét csöpögtessük le, majd a tormát tapogassuk rá a hússzeletek mindkét oldalára.
  3. Utána a klasszikus lisztes-tojásos-zsemlemorzsás papírba forgassuk be a hússzeleteket. Én a zsemlemorzsába tettem szezámmamgot is.
  4. Forró olajban süssük aranybarnára a húsokat.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails