2011. december 9., péntek

Fügés pálinka

Bár nem sokfelé terem most friss füge, de bárhogy is igyekeztem nem tudtam előbb jönni ezzel a bejegyzéssel. Mindegy...... itt a blogon elérhető marad a recept, és ugye lesz még nyár, és akkor lesz friss füge is...... Igazából  Én nem vagyok egy nagy pálinka fogyasztó, de ha iszok, akkor kizárólag valamilyen gyümölccsel ízesített változatot szoktam. A gyümölcs szerintem nagyon meg tudja szelídíteni ezt az italt, továbbá nagyon szép látvány, ahogy a különböző gyümölcsök sorakoznak a szép üvegekben az italokban.



Hozzávalók:
pálinka
friss füge



  1. A fügéket mossuk meg és vágjuk félbe (hagyhatjuk egészben is, de dekoratívabb félbevágva)
  2. Tegyük a fügéket üvegbe és öntsük fel pálinkával.
Néhány hét alatt a pálinka összeérik. Minél tovább érik, annál finomabb íze lesz.

1 megjegyzés:

Éva írta...

Nagyon jól néz ki, igaz ilyet még nem ittam de elképzelem hogy mennyire finom lehet! Volt egy ismerősöm aki a fügéből bort készített az is nagyon finom volt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails