2010. október 21., csütörtök

Kreatív Blogger Díj

                                                        

Blogom nem is oly régen indult, és egy kedves blog társamtól Eat-aliano-tól megkaptam a  Kreatív Blogger Díj-at kaptam, melyet ezúton is szeretnék megköszönni.

.......Talán, magam se gondoltam komolyan, hogy rendszeresen fogom írni a blogomat, de el kell, hogy mondjam, hogy egyre jobban tetszik a dolog. Ami meglepő volt számomra, az az, hogy napról-napra egyre többen olvassák a bejegyzéseimet.

Két dolog viszont van ami számomra még  nehézséget okoz.
  • Az egyik az, hogy le kell mérni a hozzávalókat. Még mindig előfordul, hogy találomra, érzésből adok hozzá valamit az ételhez, és utána gondolkodnom kell rajta, hogy mennyit is adtam hozzá:)
  • A mások dolog, amit sose gondoltam volna, az az, hogy nagyon nehéz dolog ételeket jól fotózni. Sajnos, hiába olvastam el az étel fotózásról tapasztalatokat, az sajnos nem elég. Ezen a téren sokat kell még fejlődnöm, de szorgalmasan tanulok, ami remélem, hogy előbb-utóbb a képeken is látszani fog.

Játékszabály:

1. Meg kell köszönnöm a díjat annak, akitől kaptam.
2. A logót ki kell tennem a blogban
3. Be kell linkelnem azt, akitől kaptam
4. Írnom kell magamról 7 dolgot, amit mások érdekesnek találhatnak rólam
5. Tovább kell adnom 7 bloggernek
6. Be kell linkelnem őket
7. Megjegyzést kell hagynom náluk, hogy tudjanak a díjról

Hét dolog magamról:

1. Szeretek élni
2. Imádok nevetni
3. Nem szeretek korán kelni
4. Nem tudok korán lefeküdni
5. Ki nem állhatom a felszínes bájcsevegést
6. Érdekel az asztrológia, és egyébként tipikus nyilas vagyok
7. Utálom a csigákat, úgyhogy csigás kaját holtbiztos, hogy sose teszek fel


Thx Péter!

Szeretném továbbadni a Kreatív Blogger Díjat a következő blogtársaknak:
Sütisarok
Esszencia
Anni
Dio bisztro
Bio-ritmus
Chez-Sandra G.
Tearoom

5 megjegyzés:

Dió Bisztró írta...

Szia Mézesélet! Köszönjük,a díjat, nagyon megtisztelő, hiszen mi is az újak között vagyunk, mindkettőnknek vannak "nyilas" érdekeltségei a radixában, így rokon lélekként örülhetünk a találkozásnak:))
Ha fotózol a makro alkalmazását érdemes használni, és soksoksok képet készíteni:))

Dió Bisztró írta...

Szia Mézesélet! Gratulálunk a díjadhoz! Egyben köszönjük, hogy gondoltál ránk! Mind a ketten nyilas érdekeltségűek vagyunk, így rokon lélekként is külön örülünk a találkozásnak!!! A fotókon használd a makrót, mióta megtaláltam én ezzel fotózok, egészen más:)))
Sok sikert neked! HAJRÁ!!

Ritmus írta...

Kedves Mézesélet!
Köszönöm szépen a díjat!! Igyekszem bizonyítani továbbra is! Mégegyszer is köszi!

Bio-Ritmus

Ritmus írta...

Kedves Mézesélet,
köszönöm szépen a díjat, majd igyekszem méltónak lenni rá továbbra is!
Bio-Ritmus
http://ritmusakonyhaban.blog.hu/

ChezSandra írta...

köszönöm, köszönöm, köszönöm...

Nagyon kellemes meglepetés volt a díj :)

üdv S.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails