2011. április 2., szombat

Túrós-csokis fagylalt

Bár, egyáltalán nem vagyok berendezkedve az itthoni fagylalt készítésre, de Nekem a héten mindenképpen kellett készítenem. Először valamilyen gyümölcsös variációban gondolkodtam, de aztán úgy voltam vele, hogy inkább azt, majd a frissekből készítek, arra úgyse kell már sokat várni. Szóval, a gyümölcsös variációkat elvetve, végül is egy túrós-csokis variációnál kötöttem ki, mely nagyon finom lett szerintem. El is eldöntöttem, hogy fogok venni az idén egy fagyigépet is, hogy könnyebben és jobb minőségben tudjam majd elkészíteni a különböző fagylaltokat.




Hozzávalók
50 dkg krémes tehéntúró (Lidl)
3 dl tej
1 rúd vanília
folyékony édesítőszer
2 dl tejszín
5 ek holland kakaópor

  1. A tejbe tegyük bele a vaníliából kikapargatott magokat és forraljuk össze.
  2. Várjunk amíg kihűl a tej és keverjük hozzá a a túrót, majd édesítsük ízlés szerint. Habverővel alaposan keverjük össze, majd tegyük be a mélyhűtőbe.
  3. A tejszínbe keverjük bele a kakóport, édesítsük és forraljuk fel. Hűtsük le, majd verjük fel habbá.
  4. Mikor kezd a túrós massza megfagyni botmixerrel keverjük át. Amíg meg nem fagy, nagyjából fél óránként keverjük át, hogy minél krémesebb fagyit kapjunk.
  5. Egy tálba tegyük bele a túrós fagyi felét, majd rétegezzük rá a tejszínes csokis masszát. Tegyük rá a túrós massza másik felét, majd fagyasszuk össze.

2 megjegyzés:

Hajnalka írta...

Szia! Ez nagyon fincsinek tűnik! Azt hiszem el fogom én is készíteni!!!! Imádom a fagyit, de nem találni ugye cukormenteset, de ezt bizti kipróbálom! Ügyes vagy! Irtó jó a blogod!

Mézesélet írta...

Köszönöm szépen! Igen, nehéz cukormentes termékeket találni. Remélem, hogy ízlik majd!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails