2011. június 29., szerda

Tonhalas-mozarellás saláta

Ma a kedvenc salátámat hoztam el Nektek:) Az elmúlt hónapokban gyakran fogyasztottam, volt hogy egy héten többször is a tányéromra került. Mivel egyszerűen megunhatatlan számomra, így nem is szoktam túlzottan variálni. Néha hagyma nélkül  készítem, vagy egy néhány csepp majonézt szoktam hozzá keverni, de legtöbbször csak olíva olajat öntök hozzá.




Hozzávalók (2 adaghoz):
fél jégsaláta
1 doboz tonhaltörzs konzerv (olajban, vagy sós lében eltett is lehet)
1 fej lilahagyma
1 zacskó mozarella
olíva olaj



  1. A salátát mossuk meg és vágjuk össze nagyobb darabokra. A hagymát karikázzuk fel vékony szeletekre.
  2. A halról öntsük le a levét (aki szereti fel is használhatja)
  3. A salátalevelekre szedjünk a halból, tegyük rá a mozarellát, valamint a hagymát.
  4. Ízesítsük olíva olajjal.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails