2011. június 24., péntek

Fűszeres búzakorpás csirkecomb

A következő búzakorpás csirkecombot tegnap készítettem vacsorára. Az első gondolatom igazából nem ez az étel volt, hanem az, hogy készítek egy búzakorpában panírozott rántott csirkecombot. Aztán tovább gondoltam a dolgot, és arra jutottam,  hogy bizony se húst panírozni, se pedig olajban sütögetni nincs sok kedvem. Így alakult az, hogy készítettem egy búzakorpás szószt, mellyel bekenegettem a combokat és sütőben kisütöttem.




Hozzávalók:

10 db csirkecomb
3 dl tejföl

2 kk pirosparika
2 kb bors
5 fej fokhagyma
8 nagyobb bazsalikomlevél
6+ 1 tk búzakorpa
kevés olaj




  1. A combokat mossuk meg és sózzuk be enyhén.
  2. A tejfölt keverjük ki krémesre, majd sózzuk enyhén. Adjuk hozzá a borsot és a pirospaprikát. A bazsalikomleveleket vágjuk össze, fokhagymát zúzzuk össze és adjuk hozzá a tejfölös keverékhez. Keverjük hozzá a 6 tk búzakorpát is.
  3. Egy tepsibe öntsünk kevés olajat. A csirkecombokat forgassuk bele a szószba és fektessük le egymás mellé. A combok tetejére szórjunk kb. 1 tk búzakorpát.
  4. Előmelegített sütőben,  lefedve 200 fokon süssük készre. Mikor elkészült pirítsuk meg a tetejét.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails