2011. június 26., vasárnap

1 éves a Mézesélet!

Hát, elértünk ide is! A mai napon 1 éves lett a Mézesélet!
Talán, ha őszinte akarok lenni, magam sem gondoltam volna, hogy ilyen szorgalmasan fogom majd írni a blogomat. Mondom ezt annak ellenére, hogy az, hogy lesz egy gasztroblogom már évekkel ezelőtt megfogalmazódott bennem. Aztán mindig úgy alakult, hogy nem álltam neki, egészen  múlt év júniusáig. Nagyon örülök, hogy nem halogattam tovább, mert sokkal többet kaptam ettől a blogtól, mint amit reméltem. Elsősorban, ami a legfontosabb, nagyszerű olvasókat. Emlékszem, hogy mennyire örültem a kezdetekben még annak is, ha csak néhányan elolvassák a recepteket, manapság viszont sokszor el se akarom hinni, hogy mennyien kattintanak naponta az oldalamra.
Továbbá több, korábban nem használt alapanyagot is megismertem, és mondhatom, hogy teljesen átalakult a táplálkozásunk az elmúlt egy év alatt. Aztán mindenképpen meg kell említenem azt is, hogy mennyire megszerettem a fotózást is. Nagyon szertenék azonban még ezen a területen is nagyon sokat fejlődni.




Az elmúlt egy év alatt 127 recept került fel az oldalra, ami azt jelenti, hogy átlagosan 3 naponta jelentkeztem egy-egy bejegyzéssel. A legnépszerűbb bejegyzéseim az epres túrótorta és az update túrós pogácsa lettek. Mindkét receptet többször elkészítettem Én is, bátran ajánlom Mindenkinek!

A legtöbb látogatót a google majd ezt követően a  facebook hozza az oldalamra. A Mézesélet facebook oldalán jelenleg 360 az oldalt kedvelők száma. Nagyon szeretem ezt a felületet, mert egy-egy recept után gyorsan lehet kommunikálni az olvasókkal.

A blogszülinapra készítettem egy könnyű meggyes tortát, mely receptjét a következő bejegyzésem alkalmával fogok megosztani. Ezzel a tortával szeretnék köszönetet mondani Minden Kedves Olvasómnak!

Üdvözlettel:
Mézesélet

2 megjegyzés:

Emoke írta...

Boldog blogszületésnapot! :) A torta nagyon jól néz ki! Ugye update lesz. :)A pogácsát tervezem már kipróbálni. :)

Mézesélet írta...

Köszönöm szépen! Nagyon update lesz a torta...:) Összesen 6 dkg liszt van benne (18cm-es tortaformában sütöttem) Remélem jól sikerül majd a pogid.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails