2011. január 16., vasárnap

Forró csokoládé

Egy nagyon finom, kényeztető finomságot hoztam ma, melyet kizárólag csak a csokoládét nagyon kedvelő olvasóimnak ajánlok.
Vigyázat! Nagyon finom......azonban kalória tartalma miatt, az évente maximum egyszer-kétszer fogyasztandó finomságok kategóriájába sorolnám:)



Hozzávalók:
10 dkg jó minőségű étcsokoládé (Én 85%-os Lindt-et használtam)
2,5 dl tej
2 tk vaníliás cukor


   

  1. A csokoládét törjük össze nagyobb darabokra, és gőzfürdő felett olvasszuk fel teljesen folyékonyra.
  2. Adjuk hozzá a vaníliás cukrot és keverjük ki teljesen simára.
  3. Egy lábasban melegítsük fel a tejet, és adjuk hozzá az olvasztott csokoládét.

6 megjegyzés:

Mézeskalács írta...

Évente maximum egyszer kétszer???? Hát ez nekem nem menne, cseréljük inkább havontára:) Legfeljebb többet tornázok:)

Gesztenye receptjei írta...

Hmmm, ma a csokik napja van, nagyon guszta!:-)))

Mézesélet írta...

Köszönöm!
Mézeskalács! velem lehet üzletelni! Saját felelősségre, mehet havonta:)

Dió Bisztró írta...

MEGLEPETÉS az oldalunkon neked:DD
Imádjuk a csokit hodegen melegen:DD

Ritmus írta...

Kérlek nézz be hozzám!!!

Ritmus írta...

Ja, nem írtam, miért: Vár 1 díj!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails