2011. június 10., péntek

Házi tészta

Most, hogy jobban belegondolok,  Én még ebben az évben nem ettem tésztát! Illetve, egyszer készítettem egy nokedlit, de ennyi volt, nem több. Szóval... itt volt már az ideje nagyon, hogy kipróbáljak csökkentett szénhidráttartalmú tésztát is készíteni.  Jól sikerült, nagyon szépen lehetett nyújtani, na persze a nyújtást a jó kis gépemre bíztam, ebben Ő a profi:)



Hozzávalók:
20 dkg Master Mix (szénhidrátcsökkentő keverék)
20 dkg BL 80-as liszt
5 db tojás

 
  1. A Master Mixet és a lisztet keverjük össze.
  2. A tojásokat adjuk hozzá a liszthez, majd gyúrjuk össze géppel vagy kézzel.
  3. Az összegyúrt tésztát csomagoljuk be folpackba, majd tegyük hűtőszekrénybe legalább 15 percre.
  4. Tésztagéppel nyújtsuk ki a kívánt vastagságúra, majd vágjuk össze tetszőleges alakúra.



 

2 megjegyzés:

bodzablog írta...

Nagyon ügyes vagy! Ugye milyen tuti? Múltkor, amikor lasagne-t csináltam, arra gondoltam, ha még vékonyabbra nyújtanám, akkor akár canelloni-t is csinálhatnék valamivel megtöltve. De ha belegondolok, hogy akár - mint nálad - kocka tésztát, vagy spagettit is csinálhatnék a géppel... hm. Meg persze szélesmetéltet is akár, vagy cakkos derelyét, eperlevelet is. Csak neki kéne állni, ugyebár :)

Mézesélet írta...

Köszönöm! Én is próbáltam hajtogatni belőle canellonit, és megállípítottam, hogy simán lehetne készíteni.....csak időm nem marad Nekem se mindig ilyenekre. Nagyon könnyű formázni ezt a master mixes téztát.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails