2010. november 10., szerda

Mákos panna cotta

Mostanában többször készítettem panna cottát, de azt is eldöntöttem, hogy le kell szokni róla. Na, még utoljára készítettem egyet....mákosat. Mit mondjak, csúcs lett!




Hozzávalók:
6 dl tejszín
6 dl tej
6 lap zselatin
5 ek méz
3 ek mák



  1. A tejszínt és a tejet öntsük egy lábasba. Tegyük bele a mézet és a darált a mákot. Kevergessük el, és forraljuk fel az egészet.
  2. A zselatin lapokat áztassuk 5 percig hideg vízbe, majd tegyük bele a felforralt alapba és keverjük addig amíg fel nem oldódik.
  3. Töltsük a panna cottát tetszőleges formájú edényekbe vagy poharakba.
  4. Várjuk meg amíg kihűl, majd 4-5 órát tartsuk hűtő szekrényben.  Amennyiben ki kívánjuk borítani az edényből (Én így tettem) tartsuk az edényt fél percre melegvíz alá, és szépen ki fogjuk tudni borítani.

2 megjegyzés:

Dió Bisztró írta...

Bájos fotó, jó hangulat:)) Gratulálok! Én a mákot talán megpirítanám és úgy tenném bele szerintem az meg fokozná a hatást!

Szuppper!!!!

Mézesélet írta...

Köszönöm! Ez eszembe se jutott, ugyanis még soha nem pirítottam mákot:) Ki fogom egyszer úgy is próbálni.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails