2012. július 21., szombat

Meggyes-mascarponés pohárdesszert

Múlt hétvégén még szép nyári időnk volt és Én nagyon ettem volna valamilyen hideg, meggyes desszertet, mondjuk olyat, mint ez a meggyfagyi. Már majdnem neki is álltam a fagyigyártásnak, de aztán úgy voltam vele, hogy nem várom ki azt az időt amíg elkészül és inkább összedobtam az itthon található alapanyagokból egy gyors pohárdesszertet.


Hozzávalók (4 nagyobb pohárhoz):
40 dkg fagyasztott meggy
25 dkg mascarpone
2 dl tejszín
1 banán
folyékony édestőszer
3 kupica vanília kivonat
12 db keksz (Én ezt a fajtát használtam)

  1. A tejszínt verjük fel kemény habbá.
  2. A banánt botmixerrel pürésítsük össze.
  3. A mascarponét a banánnal az édesítőszerrel és a vanília kivonattal keverjük ki krémesre.
  4. A mascarponés keverékhez keverjük hozzá lazán a tejszínt.
  5. Tegyünk a poharak aljára egy réteg összemorzsolt  kekszet, majd tegyünk rá egy réteg meggyet, végül tegyünk rá a krémből egy réteget. Ezt a rétegezést csináljuk meg kétszer.

1 megjegyzés:

kriszmesi írta...

Nagyon finom! Elkészítettem barackos verzióban: http://myonlinerecipebox.tumblr.com/post/27761169567/barackos-mascarpones-pohardesszert-hozzavalok

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails