2012. július 11., szerda

Mascarponés-meggyes pite

Mikor megláttam a Bodzablogon a következő meggyes-mascarponés krémes pitét biztos voltam benne, hogy egyszer ki fogom próbálni. Aztán nem is kellet sokat várnom, mert a hétvégén adódott egy program, melyre gyorsan meg tudtam sütni ezt a sütit, az eredeti recepthez képest némi eltéréssel. 
Remek választás volt, nagy sikere volt a pitének, kivétel nélkül mindenkinek nagyon ízlett aki kóstolta!



Hozzávalók:
20 dkg zabkorpa
20 dkg liszt (Én 10 dkg teljes kiőrlésű lisztet és 10 dkg szénhidrátcsökkentő keveréket használtam)
20 dkg vaj
2 tojás
450 g kefir vagy natúr joghurt ( Én joghurtot használtam)
csipet só
20 dkg cukor (Nálam egy rész nyírfacukor, a többi folyékony édesítő)
25 dkg mascarpone
50 dkg magozott megy
1 csomag sütőpor


  1. A tojást a joghurtot, a puha vajat keverjük ki krémesre. Adjuk hozzá a cukrot, a sót és a sütőport és keverjük el.
  2. Adjuk hozzá a liszteket valamit a búzakorpát és keverjük ki simára.
  3. Öntsük a tésztát egy sütőpapírral kibélelt tepsibe.
  4. A meggyet csepegtessük le. A meggy levét keverjük ki a mascarponéval és kevés cukorral vagy édesítőszerrel.
  5. Simítsuk a tészta tetejére a mascarponét.
  6. Tegyük rá a meggyszemeket a sütemény tetejére.
  7. Előmelegített sütőben süssük 180 fokon készre.

2 megjegyzés:

Konyhavirtuóz írta...

Nagyon örülök a diétás recepteknek, elmentettem, köszi szépen!

bodzablog írta...

Szép lett a rózsaszínes mascarpone :))) Mostanság, ha nem lesz túl meleg, talán újra megsütöm, mert most valahogy nincs kedvem bekapcsolni a sütőt :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails