2012. július 24., kedd

Tejszínes-csirkemelles penne

Ritka mind a blogon, mind pedig Nálam mostanság, de tésztás ételt hoztam, méghozzá egy nem túl könnyed, letisztult variációt. Egészen pontosan egy tejszínes-csirkemelles pennét készítettem, ami nekünk nagyon ízlett pedig ha belegondolok


lényegében kényszermegoldásként született. Aznap ugyanis, mikor készült, nem igazán volt se időm se kedvem boltba menni, így nem maradt más mint az, hogy az itthon lévő alapanyagokra hagyatkoztam és ez főtt ki belőle:)



Hozzávalók:
1 egész csirkemell
5 dl tejszín
olíva olaj
bors
oregano
bazsalikom
1 fej vöröshagyma
6 gerezd fokhagyma
10 dkg sajt (eidamit használtam)
parmezán/ grana padano
50 dkg penne (teljes kiőrlésűt használtam)


  1. A hagymát kockázzuk fel, majd kevés olívaolajon dinszteljük meg.
  2. Adjuk a hagymához a felkockázott csirkemellet és enyhén pirítsuk meg, közben sózzuk.
  3. Adjuk hozzá a zúzott fokhagymát, a tejszínt és ízesítsük  borssal, oraganoval, bazsalikommal. 
  4. Főzzük néhány percig, majd adjuk hozzá a reszelt sajtot és folyamatosan kevergetve sűrítsük be.
Tálaljuk kifőtt tésztával, parmezán/ grana padano-val.




Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails