2012. július 17., kedd

Rántott hús-sütőben sütve

Ki szokott sütőben rántott húst készíteni? Én eddig nem, de mivel az eredménnyel tökéletesen meg vagyok elégedve így azt hiszem, hogy máskor is visszatérek majd ehhez a módszerhez.   
Mondjuk viszonylag ritkán készítek rántott ételeket, de sok idő megspórolható ezzel a módszerrel. 


 Amennyiben így készítjük a rántott húst  jóval kevesebb zsiradék fog az ételbe kerülni, valamint a jól ismert egész lakást betöltő olajszag sem jelzi azt, hogy mi volt az ebéd.....


Hozzávalók:
rántani való tetszőleges hússzeletek 
liszt
tojás
zsemlemorzsa (Nálam búzakorpa, szezámmag)
olaj

Update: Időközben átálltam arra módszerre, hogy a tojáshoz teszek olajat is és úgy panírozom be. Ezzel a módszerrel kevésbé lesz száraz a hús.

  1. A hússzeleteket a szokott módon klopfoljuk ki, majd sózzuk be.
  2. Panírozzuk be hagyományos módon a hússzeleteket (liszt, tojás, morzsa)
  3. Egy tepsibe tegyünk sütőpapírt, majd ecsettel kenjük ki olajjal. 
  4. Fektessük le a hússzeleteket majd a húsok tetejét is kenjük meg olajjal.
  5. 180 fokon süssük készre, félidőben fordítsunk egyet a húsokon.

2 megjegyzés:

E73 bioarcapolas blog írta...

Még csak padlizsánt késztettem ezzel a módszerrel és nagyon finom volt :)

Éva írta...

Eddig még nem próbáltam ki, pedig már hallottam erről a módszerről nagyon praktikus! A fotóid nagyon szépek. Legközelebb kifogom próbálni, köszi!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails