2010. szeptember 12., vasárnap

Mascarponés alma

Van úgy, bár szerencsére csak ritkán, hogy rámtör az édesség éhség. Első felindulásból a régóta ide-oda pakolgatott Mozart desszertből ettem egy darabot. Mint, ahogy máskor se, most se ízlett
különösebben. Így hát, kénytelen voltam az itthon található alapanyagokból valamit összedobni.
Mindössze 10 perc alatt sikerült is......

Hozzávalók:
25 dkg mascarapone
4 tojás
4 ek cukor
5 alma
fahéj


A tojásokat szétválasztottam. A fehérjét 2 kanál cukorral kemény habbá vertem. A sárgákat szintén két kanál cukorral habosra keverem, majd hozzákevertem a mascarponét is.
Az almáknak levágtam a héját és kb. 1X1 cm-es kockákra vágtam. Ezután az almát belekevertem a krémbe . Más nem volt hátra, poharakba raktam, majd fahéjat szórtam rá.
Frissen fogyasszuk, mert másnapra az alma levet ereszthet.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails