2010. szeptember 23., csütörtök

Sóska....... ami sajttal az igazi

Nagyon sokáig nem szerettem, de 3 éve  volt egy "véletlen" találkozásom a sóskával, és rájöttem, hogy ez egy jó étel. Kicsit máshogy készítem, mint a legtöbben, de szerintem így tökéletes.

Hozzávalók:
50 dkg sóska
1 fej vöröshagyma
0,4 dl tejföl
olaj
4 ek cukor
3 kk só
sajt




A sóskát megmossuk, majd nagyobb darabokra felvagdaljuk. A szárakat, illetve a nagyobb eres részeket távolítsuk el. Természetesen lehet mélyhűtött sóskából is készíteni, ebben az esetben hagyjuk kiolvadni.

Kevés olajon dinszteljük meg az apróra vágott hagymát, majd adjuk hozzá a sóskát. Ízesítsük sóval és  cukorral, majd 5-6 percig főzzük össze. Ezután adjuk hozzá a tejfölt és forraljuk össze az egészet. Szórjunk rá reszelt sajtot, vagy tegyünk rá sajtszeleteket. Nagyon finom, ahogyan a sajt beleolvad a sóskába.

2 megjegyzés:

csuszta írta...

mindenképp ki fogom így próbálni, évek óta barátkozunk - a sóska meg én :)
a spenótot imádom, de a sóska savassága nekem kicsit túl sok... na de hátha majd így, a sajt - ötlet jól hangzik!! köszi :)

Mézesélet írta...

Remélem, hogy ízleni fog. Szerintem a sok tejföl és a sajt "tompítja" a savasságot.
Nagyon örültem a hozzászólásodnak, nagyon friss a blogom és ez volt az első komment:) Köszi!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails