2013. július 15., hétfő

Sárgabarack fagylalt

A hétvégén készült fagylaltomat mutatom be ma Nektek, mely "természetesen" a szezonnak megfelelően miből is készülhetett volna másból, ha nem sárgabarackból....

Mostanában csaknem minden hétvégén készül Nálunk egy adag fagyalt, hol ilyen, hol olyan.... Az az igazság, hogy szinte mindegyik fajtát szeretem és nem hiszem, hogy bármelyik variációt meg tudnám unni:)


Hozzávalók:
2 dl  tejszín
4 dl tej
3 tojássárgája
10 dkg cukor (kókuszcukrot használtam)
50 dkg sárgabarack (magok és héja nélkül)



  1. A barackokat mossuk meg és magozzuk.
  2. Forraljunk fel vizet, majd néhány percre tegyük bele barackokat. Húzzuk le a barackok héját.
  3. Turmixoljuk össze a barackokat tetszőleges állagúra (Én nem turmixoltam össze teljesen, hagytam benne nagyobb darabokat is.
  4. Adjuk a tojássárgájákhoz a cukrot, majd habverővel keverjük ki krémesre.
  5. A tejet és a tejszínt melegítsük fel.
  6. Lassú lángon  forgassuk hozzá a tojásos-cukros keveréket és egy
    habverővel segítségével sűrítsük össze az egészet. 
  7. Hagyjuk kicsit hűlni és keverjük hozzá az összeturmixolt barackot. Amennyiben még esetleg szükségesnek látjuk édesítsük tovább ízlés szerint.
  8. Hagyjuk kihűlni, majd hűtsük le a fagylaltalapot.
  9. Készítsük el a géppel a fagylaltot, majd ha elkészült tegyük a fagyasztóba, hogy gombócolhatóvá dermedjen

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails