2013. január 2., szerda

Vanília a Vaníliavarázstól

Mivel egy kis elmaradásban vagyok a következő vaníliákkal  úgy döntöttem, hogy külön bejegyzést fognak kapni!

Hetekkel ezelőtt keresett még meg a vaíiliavarázs webáruház, hogy szívesen küldenének Nekem néhány szál madagaszkári bourbon vaníliát kipróbálásra. A küldeményt köszönöm, kár lett volna kihagyni:)
A csomagban lapult még vaníliás nyírfacukor és vaníliás eritritol is, úgyhogy lesz módom többféle terméket is kipróbálni a kínálatból. 

 

A madagaszkári bourbon vaníliákat próbáltam ki először, melyek nagyszerű minőségűek, isteni aromával. A karácsonyra készült mézes krémes krémjébe téve teszteltem először. Az illatos rudakból mindenképpen tervezek készíteni egy vanílias panna cottát és vanília kivonatot is.


Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails