2011. július 22., péntek

Csőben sült cukkini

Ezt a nagyon könnyű, gyors egytálételt tegnap este készítettem. Ez volt a tegnapi vacsorám, a mai ebédem és ezek után még  mindig nem untam rá, így ma este is ezt ettem. Azt hiszem ez méltán alátámasztja azt, hogy mennyire szeretem a cukkinis ételeket. Az elkészítéséhez Én három féle sajtot használtam (mert éppen ennyi itthon) de természetesen egy vagy többfélével is elkészíthető.




Hozzávalók:
3 db kisebb cukkini
1 fej vöröshagyma
3 dl tejföl
2 db tojás
10 dkg mozarella
5 dkg eidami sajt
5 dkg füstölt sajt

bors
olíva olaj



  1. A hagymát kockázzuk fel és olíva olajon dinszteljük meg.
  2. A megmosott cukkinit karikázzuk fel, majd adjuk a hagymához. Sózzuk, borsozzuk, majd enyhén pároljuk meg, de csak annyira, hogy cukkini ropogós maradjon.
  3. A tojásokat keverjük ki simára a tejföllel. A füstölt és az eidami sajtot reszeljük le.
  4. Rétegezzük egy tűzálló tálba a cukkinit és a sajtokat. Én 3 réteget tettem mindegyikből. A mozarellát dobáljuk bele.
  5. Öntsük rá a tejfölös szószt, majd a tetejére szórjunk reszelt sajtot.
  6. Lefedve 200 fokon süssük készre. Az utolsó 5 percben fedés nélkül pirítsuk meg a tetejét.

2 megjegyzés:

Panna írta...

Nem is értem miért nem sikerült megunnod :))

Éva írta...

Nagyon guszta lett! Cukkinit még nem készítettem ilyen formán, de karfiolt, babot igen. Nagyon finom tud lenni!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails