2013. április 18., csütörtök

Medvehagyma olajban

Vasárnap sikerült eljutnom egy viszonylag közeli medvehagyma lelőhelyre, bár így utólag már bánom, hogy nem szedtem többet....Még a szedés napján készült belőle egy finom leves, azonban a hét megint olyan gyorsan elrepült, hogy nem sikerült mást is készítenem belőle. Tegnap aztán végül a leszedett termést üvegekbe zártam és eltettem olíva olajban. Szerencsére az egyik üvegem teteje nem zárt jól, így "kénytelen" voltam megkóstoltam és úgy tűnik, hogy nagyon fogom szeretni....


Hozzávalók:
medvehagyma
olíva olaj


  1. Mossuk meg a medvehagyma leveleket és hagyjuk lecsepegni.
  2. Vágjuk össze a leveleket tetszőleges darabokra (én nem vágtam túlságosan apróra)
  3. Tegyük bele a leveleket üvegekbe és nyomkodjuk le.
  4. Öntsük fel olíva olajjal, majd sózzuk meg enyhén a tetejét.

Mivel most készítem először így nem tudom még, hogy meddig áll el, de úgy olvastam/gondolom, hogy hűtőszekrényben sokáig eltartható.


Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails