2012. május 22., kedd

Fetával töltött padlizsántekercs

Folytatom az "elmaradt" képek, receptek feltöltését. Hát....ezt az ételt sem mostanában készítettem, ha jól emlékszek akkor még valamikor márciusban.....Arra pontosan emlékszek, hogy a felhasznált feta sajtot még Görögországból  hoztam:) Ajánlom egy könnyű fogásnak salátához, de akár pirítóssal, vagy frissen sült pékáruval is finom lehet!



Hozzávalók:
2 db közepes padlizsán
20 dkg feta sajt
olíva olaj

  1. A padlizsánt szeleteljük fel vékony szeletekre hosszában.
  2. Grill serpenyőben vagy grill sütőben olíva olajon süssük meg a padlizsán szeleteket.
  3. A fetát szeleteljük fel a padlizsán szélességének megfelelően.
  4. Tekerjük bele a feta sajtot a padlizsán szeletekbe.

3 megjegyzés:

Böbe írta...

Hát ez nagyon guszta lett! Kedvenc mind a két alapanyag:)

Tormás írta...

Huuu nyami ez nagyon jól néz ki:)) (és bocsi hogy egy ideig nem olvastam a blogod csak elfelejtetem, de elmentettem és nagyon örülök hogy ilyen sok új recept lett:))

Mézesélet írta...

Köszönöm:) Igyekszem fissíteni, de sosincs annyi mindent időm felettni, mint amennyit tervezek:(

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails