2012. május 17., csütörtök

Tejszínes spenótkrémleves

Jó, jó.....tudom , hogy kicsit már sok így egymás után ez a sok spenótos recept, de Nekem annyira ízlett, hogy mégis ez mellet döntöttem! Már csak azért is esett erre a választás, mert a piacok mostanság tele vannak friss, harsogó spenótlevelekkel. A következő recept ígérem nem spenótos lesz, na nem mintha meguntam volna, de van néhány fotóm és receptem melyek már hetek óta várakoznak feltöltésre.


Hozzávalók:
30 dkg friss spenótlevél
4 gerezd fokhagyma (ennyitől intenzíven fokhagymás lesz)
2 dl tejszín
3 dl húsleves esetleg elhagyható és vízzel helyettesíthető

kevés vaj


  1. A spenótot mossuk meg, vágjuk le a szárát és vágjuk össze nagyobb darabokra.
  2. Kevés vajon fonnyasszuk meg a spenótot majd adjuk hozzá a zúzott fokhagymát.
  3. Sózzuk, majd öntsük fel a húslevessel.
  4. Turmixoljuk össze az egészet.
  5. Adjuk hozzá a tejszínt és ha szükséges még vizet és forraljuk össze az egészet.

2 megjegyzés:

Erika írta...

Nagyon tetszik ,és a fotók is! Jól látom, a kanál Amerikából való?:)

Mézesélet írta...

Köszönöm Erika! Igen, a kanál eredetileg amerikai, de Én Athénban a bolhapiacon leltem rá:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails