2014. április 25., péntek

Szezámmagos spárgasaláta

Húsvét után akad itthon néhány főtt tojás, valamint volt a hűtőmben egy csomag spárga és retek is, így tulajdonképpen adott volt, hogy spárgasaláta fog belőle készülni.

Változnak az idők.....ahhoz képest, hogy néhány éve nem szerettem a spárgát, mos már kifejezettem kedvelem, legalábbis a zöld változatot. Főleg így szezámmaggal, tényleg nagyon finom egy gyors salátának.


Hozzávalók:
zöld spárga
retek
szezámmag
főtt tojás
olíva olaj

  1. Készítsük elő a spárgát. A spárga szárát fogjuk meg és törjük le róla a fás részt. Nem kell külön "nézegetni", ott fog eltörni magától, ahol vége van a fás, használhatatlan résznek. Szedjük le a spárgáról a nagyobb pikkelyeket és mossuk meg alaposan.
  2. Tegyük a spárgákat sós, forrásba lévő vízbe és főzzük kb 10 percig.
  3. Vegyük ki a spárgákat és tegyük át hideg vízbe és hagyjuk kihűlni.
  4. Szeleteljük fel a retket és a tojást.
  5. A spárgák szárát vonjuk be szezámmaggal. Én ez úgy oldottam meg, hogy egy pohárba öntöttem ki szezámmagot és egyszerűen belemártogattam a spárgasípokat.
  6. Szedjük ki tányérra a spárgát, tegyük rá a tojást és a retket és locsoljuk meg olíva olajjal. 


Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails