2011. november 5., szombat

Tejszínes kéksajtos hagymaleves

Az elmúlt napokban sajnos nem jutottam a blogom közelébe. Főzni, azért főztem, de fényképezni illetve leírni már nem volt módom. Ebből a levesből is már csak az utolsó adagot sikerült megörökíteni, bár sok időt nem tudtam a fotóra szánni. Nagyon jól sikerült, ajánlom Mindenkinek aki egy egyszerű levest szeretne készíteni. Én 3 féle hagymából készítettem, de akár simán vöröshagymával is elkészíthető.




Hozzávalók:
5 fej vöröshagyma
4 szál újhagyma
kb 1 maréknyi snidling
2,5 dl tejszín
5 dl víz
olíva olaj
vaj

bors
4 dkg kéksajt
5 dkg egyéb sajt, Én mozarellát használtam
feltétnek pl. reszelt sajt

  1. A vöröshagymát szeleteljük fel vékony szeletekre és kevés olíva olaj és vaj keverékén kezdjük el dinsztelni. Adjuk hozzá a felvágott újhagymát majd végül a snidlinget is és dinszteljük meg.
  2. Adjuk hozzá a tejszínt és a vizet, majd sózzuk és borsozzuk ízlés szerint.
  3.  Forraljuk össze és kevergetés mellett reszeljük bele a sajtokat.
  4. Öntsük a levest turmixgépbe és turmixoljuk össze, majd ezt követően forraljuk ismét össze.
Tálaljuk pl reszelt sajttal!

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails