2013. augusztus 26., hétfő

Sült paprikás tészta

Úgy tűnik, hogy végérvényesen vége van a nyárnak.....pedig Én nagyon nemszertnékmégőszt,  nemszertnékmégőszt, nemszertnékmégőszt......

Milyen jó is volt majdnem két hete amikor még Én is a nyaralásra készülődtem és ahogy az ilyenkor lenni szokott igyekeztem a hűtőt is szorgalmasan kiüríteni. Az utolsó darab hűtőszekrényben árválkodó paprikákból egy finom sült paprikás tésztát készítettem, mely tökéletes nyaralás előtti ebéd volt.


Hozzávalók (2 adaghoz)
3 db zöldpaprika
3 db kápia paprika
2 db lilahagyma
3 gerezd fokhagyma
bors
olíva olaj
vaj


+ jófajta tészta és parmezán/grana padano a tálaláshoz
  1. A paprikákat mossuk meg és hagyjuk megszáradni vagy töröljük szárazra.
  2. Tegyük a paprikákat sütőpapírral kibélelt tepsibe és 200 fokon süssük meg őket annyira, hogy a héjuk kezdjen feketedni. 
  3. A megsült paprikákat még melegen tegyük légmentesen lezárható tálba és hagyjuk kb fél órán keresztül állni.
  4. A paprikáknak távolítsuk el a szárait, húzzuk le a háját és távolítsuk el a magjait (ne mossuk le), majd kockázzuk fel.
  5. A hagymát kockázzuk össze és olíva olajon és vaj keverékén dinszteljük meg, adjuk hozzá a zúzott fokhagymát és futtassuk meg.
  6. Adjuk hozzá a paprikák húsát a hagymához és keverjük el, közben ízesítsük közben sóval.
  7. Tegyük fel a tésztát főni.
  8. Keverjük össze a kifőtt tésztát az elkészült parikás keverékkel és reszeljünk rá grana padano/parmezán-t

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails