2012. február 1., szerda

Zellerchips

.....ami meglepő, hogy Nálam készült, hiszen alapvetően egyáltalán nem szeretem a zellert, így csakis húslevesbe szoktam tenni. Azonban mostanában több helyen is belefutottam abba, hogy a belőle készült chips milyen finom és nem is igazán lehet érezni a zeller jellegzetes aromáját. Hát....én nagyon szkeptikus voltam és próbaképpen két kisebb zellerből készültem elkészíteni a zellerchipset. Aztán miután meghámoztam a zellereket és megéreztem az illatát úgy döntöttem, hogy mégis egy darabból készítem el, ugyanis szinte semmi esélyt nem láttam arra, hogy ízleni fog! Tévedtem! Valóban nagyon finom, és egyáltalán nem mondanám zellerízűnek. Javaslom, hogy inkább kisebb és hosszúkásabb formájú zellerekből készítsük, mert így szebben lehet szeletelni.



Hozzávalók:
zeller
étkezési keményítő
olaj a sütéshez


  
  1. A zellert tisztítsuk meg.
  2. Reszelővel szeleteljük fel vékonyra a zellert.
  3. Forgassuk bele a zellerszeleteket étkezési keményítőbe.
  4. Bő, forró olajban néhány perc alatt süssük ki a chipset.
  5. Az olajat csepegtessük le a megsült chipsről, majd sózzuk ízlés szerint.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails