2012. június 25., hétfő

Citromos jégkrém

Igaz, hogy lassan már esélyem sem lesz arra, hogy minden konyhai kiegészítőm elférjen a szekrényekben, de azt nem hagyhattam ki, hogy vegyek végre jégkrémkészítő formát is:) Első körben nem variáltam túl a dolgot és a jól bevált citromfagylalt receptem alapján készítettem egy adag jégkrémet. 



Hozzávalók:
1 citrom
1,5 dl tejszín
1,5 dl joghurt
folyékony édesítőszer

  1. A citrom levét csavarjuk ki. 
  2. Öntsük hozzá a tejszínt, a joghurtot.
  3. Keverjük össze, majd édesítsük ízlés szerint.
  4. Töltsük a masszát jégkrémformába, majd tegyük dermedésig fagyasztóba.

3 megjegyzés:

Éva írta...

Imádom a citromfagyit. Jégkrémnek eddig még nem próbáltam, de ez a recepted vonzónak tűnik, így elképzelhető hogy kipróbálásra kerül.Köszi!

Erika írta...

Nagyon szép képek!:)

Mézesélet írta...

Köszönöm:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails