2010. szeptember 7., kedd

Mexikói rakott csirke

Gyors, egyszerű, és nagyon finom!

Hozzávalók:

1 csomag mexikói zöldségkeverék
3 db csirkemell
500 ml tejszín
20 dkg sajt
1 tojás
2 ek liszt





Első lépésként a szeletekre vágott csirkemellet enyhén megsóztam. Forrásba lévő vízben a mexikói zöldségkeveréket kb. 5 percig főztem. Ezután a szósz elkészítése következett. A tojást elkevertem a tejszínnel, valamint a liszttel. Sót, borsot, oreganót valamint bazsalikomot adtam hozzá és belereszeltem sajtot. Ezután a csirkemellek mindkét oldalát pici olajon megsütöttem. Nem maradt más hátra, csak az, hogy az előkészített hozzávalókat összekészítsem az együtt sütkérezéshez. Két jénai tállal lett belőle. A húsra ráhalmoztam a zöldséget, majd leöntöttem a tejszínes szósszal. 200 fokon 40 percig sütöttem fólia alatt. Az utolsó 10 percben fólia nélkül sütöttem még, hogy szépen megpiruljon. Azonnal is fogyasztható, de ha hagyjuk kihűlni, utána nagyon szépen tudjuk szeletelni. Mi köret nélkül fogyasztottuk, de el tudom képzelni akár rízzsel is.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails