2013. április 22., hétfő

Medvehagymás töltött gomba

Az idei év első medvehagymás étele a következő töltött gomba volt Nálam, mely szerintem igazi könnyed, tavaszias fogás..
Mostanában többször is belefutottam olyan beszélgetésekbe, ahol az volt a téma, hogy az utóbbi években milyen felkapott lett a medvehagyma és fölösleges ez a nagy felhajtás körülötte:) Ti, hogy vagytok vele? Én nagyon szeretem nyersen is, és szívesen készítek is ezt-azt belőle.


Hozzávalók:
50 dkg tölteni való gomba (csiperkét használtam)
20 dkg cottage cheese vagy túró
1 közepes fej vöröshagyma
1 csokor medvehagyma

olíva olaj


  1. A gombákat tisztítsuk meg és vágjuk le a szárukat.
  2. Kevés olíva olajon dinszteljük meg a felkockázott vöröshagymát és az apróra szeletelt gomba szárakat. Sózzuk ízlés szerint.
  3. Vegyük le a tűzről, majd keverjük össze a cottage cheese-el. Adjuk hozzá a felszeletelt medvehagymát és keverjük el.
  4. Helyezzük a gombákat egy sütőpapírral kibélelt tepsibe vagy tűzálló tálba és töltsük meg a masszával mindegyiket.
  5. 200 fokon süssük készre.




Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails